Alla inlägg under augusti 2010

Av Sofia Gabrielsson - 13 augusti 2010 17:02

Äntligen helg! Så skönt att vara hemma efter en busy vecka på jobbet. Provat 80-tals kläderna inför festen nu och jag kan ju säg att det är mycket färg...   Cool man va på den tiden. Nu ska jag äta lite och bläddra i nya cosmopolitan som väntade när jag kom hem  Blir inte mycket mer skrivet nu så hej hopp för denna gång!

Av Sofia Gabrielsson - 12 augusti 2010 19:16

Sådärja.. lite på väg men inte helt klar. Just nu ser bloggen inte så rolig ut men det kommer mera. Tänkte skriva om min vardag och lägga ut bilder på mina smycken jag gör själv. Det har blivit ett stort intresse som jag har att designa egna smycken. Det är väldigt avkopplande för man behöver inte tänka så mycket utan bara skapa något fint   Väntar även på att en kompis ska komma hit så jag får nog sluta skriva nu. Skönt att det är fredag imorgon! Jippi! Hej så länge..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Kul att du hittat till min blogg. Jag heter Sofia och bor med min sambo och dotter i ett hus som vi köpt och håller på att renovera. Vi har byggt till en våning på huset så den här bloggen kommer handla mycket om detta men även om mitt liv som småbar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards