Alla inlägg under november 2011

Av Sofia Gabrielsson - 16 november 2011 11:03

Idag är det ett halvår sedan vårat lilla hjärta kom till världen! Jag förstår inte vad tiden har tagit vägen, det har gått så otroligt fort.. En spännande och jättemysig första tid har det varit att bli mamma. Det är bland det finaste som hänt mig. Går liksom inte att beskriva känslan.


Kanske lite konstigt, men vi ska lämna bort Nellie till farmor och farfar inatt, då jag och älsklingen ska till Halmstad och äta på restaurang och sen gå och se Melissa Horn. Just med tanke på att hon fyller ett halvår idag, men som sagt hon är ju så liten att hon inte förstår detta än ;) Det ska bli otroligt mysigt att få en kväll tillsammans med älsklingen, lite romantik är aldrig fel :)


Nu ska jag fixa mig och sen är det matdags för lillstumpan!


Fortsatt trevlig onsdag!!

Av Sofia Gabrielsson - 14 november 2011 15:39

Jag är en buzzador vilket innebär att jag har möjlighet att prova på nya produkter. Jag ör just nu med i en kampanj för Natusan bedtime bath för din bebis. Jag har testat att bada min bebis med produkten och sen smörjt in henne med natusan olja. Tanken är att man ska bada sin bebis sju dagar i sträck och sen massera med oljan för att få en mysig stund tillsammans och sen få sin bebis att sova bättre. Produkterna innehåller lavendel som är lugnande och rogivande. Jag tycker produkterna är jättebra och dessutom doftar de underbart gott!


Nu har även du möjlighet att prova produkterna, jag har ett antal rabattkuponer på 15 kr att dela ut till andra föräldrar, så vill du ha en sådan av mig är det bara att svara här så skickar jag en kupong!


Trevlig kväll!!

Presentation


Hej! Kul att du hittat till min blogg. Jag heter Sofia och bor med min sambo och dotter i ett hus som vi köpt och håller på att renovera. Vi har byggt till en våning på huset så den här bloggen kommer handla mycket om detta men även om mitt liv som småbar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards