Alla inlägg under juni 2013

Av Sofia Gabrielsson - 7 juni 2013 13:36

God eftermiddag!


Vilket underbart väder vi har haft de senaste dagarna! Vilken tur alla studenter har haft med det fina vädret. Här hemma håller vi på att fixa till vårat uterum något. Inte så mycket men lite bara för att göra det lite mysigare. Vi har lagt in en ljusgrå matta vilket har förstorat känslan av rummet och hängt upp vita lakan i taket. Lite vit panel ska sättas upp och

förhoppningsvis ska mannen bygga en soffa där inne med. Vi tar det lite som det kommer men redan nu har det blivit mysigare tycker vi. Jag har tittat runt på nätet för att få ytterligare inspiration och fann detta




ljust och fint


utesoffa med massa kuddar


med smart förvaring


Ja det finns massor av inspiration att hitta och detta är bara litegrann. Jag älskar att surfa runt och leta tips och ideér.

Men nu ska jag plocka lite rabarber för jag hade tänkt göra kräm till mellanmål. Få se om det uppskattas av lilltjejen.

Ha nu en fortsatt go fredagseftermiddag!



Presentation


Hej! Kul att du hittat till min blogg. Jag heter Sofia och bor med min sambo och dotter i ett hus som vi köpt och håller på att renovera. Vi har byggt till en våning på huset så den här bloggen kommer handla mycket om detta men även om mitt liv som småbar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards