Alla inlägg under maj 2011

Av Sofia Gabrielsson - 12 maj 2011 12:12

Vaknade kvart i tio idag. Brukar inte sova så länge men just nu sover jag så himla dåligt på nätterna då jag måste gå upp och kissa hela tiden och magen e så stor så jag hittar ingen skön sovställning. Men det är ändå så himla underbart att det snart föds en liten bebis! Frågan är bara när.... Jag har trott det har varit igång flera gånger men värkarna har upphört. Jag väntar fortfarande. Nästa fredag den 20:e är det beräknat till. Har påbörjat en storstädning i huset där kylskåpet, skafferiet och ugnen ska rengöras. Kanske hinner jag med ett bak oxå... Få se vad som hinns med idag. Trevlig torsdag!     



Presentation


Hej! Kul att du hittat till min blogg. Jag heter Sofia och bor med min sambo och dotter i ett hus som vi köpt och håller på att renovera. Vi har byggt till en våning på huset så den här bloggen kommer handla mycket om detta men även om mitt liv som småbar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards