Alla inlägg under februari 2013

Av Sofia Gabrielsson - 14 februari 2013 16:39

Hej mina vänner!


Jag har vart jättedålig på att uppdatera på sistone, jag vet. Har haft andra viktigare saker att pyssla med. Idag är det ju Alla hjärtans dag och det måste man ju fira. Fast egentligen tycker jag att man kan fira vilken dag som helst. Själva myser och firar vi imorgon istället för ikväll ska S träna fotboll och jag själv, jag slår mig ner i frisörstolen och blir tjusig i håret. Det är så härligt att sitta och bli ompysslad i håret och bara slappa.


Även fast vi inte firar idag så fick jag en söt bukett av älsklingen och en liten ask choklad <3


 


Av Sofia Gabrielsson - 1 februari 2013 12:43

Här har ni en busy mamma för tillfället. Det är anledningen till att jag inte ens hinner skriva.. Jättetråkigt tycker jag som önskar jag kunde skriva varje dag. Men men det är bara att bita ihop så blir allt bra.


I veckan fick jag hem två paket som jag väntat på. Det kändes lite som min födelsedag. Ett paket kom från Glossybox och det andra från en kompis syster som har en butik i gbg, näset. Jag var med i en tävling där man skulle gilla och dela på fb och jag vann! Att jag blev glad. Paketet innehöll produkter fr Green Gate. Schampoo och dylikt. Jag vill tipsa om butiken så gå in på hemsidan och kika. www.homeandcoffee.se Fantastiskt fina saker! Tack Sara för paketet!


   


Ha en go fredag mina vänner! <3


Presentation


Hej! Kul att du hittat till min blogg. Jag heter Sofia och bor med min sambo och dotter i ett hus som vi köpt och håller på att renovera. Vi har byggt till en våning på huset så den här bloggen kommer handla mycket om detta men även om mitt liv som småbar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards