Alla inlägg under juni 2011

Av Sofia Gabrielsson - 21 juni 2011 12:07

Längesen jag skrev i bloggen och det beror på att Nellie har kommit och det har varit fullt upp! Nu när jag har en egen bebis förstår jag hur fullt upp man kan ha och inte hinna med nåt annat. Men det är så mysigt så det gör inget. Nellie är redan 5 veckor och växer på bra. Hon var ganska liten när hon föddes men nu börjar hon få lite kinder och hull på kroppen. Mammalivet är mysigt och mycket att göra och det är bara den lilla bebisen som kretsar i ens liv just nu. Märkligt att livet kan förändras så när man får barn. Nu är det Nellie som kommer komma i första hand vad som än gäller. Det är en härlig känsla att hon är så beroende av oss, sina föräldrar. Nu ska jag gosa med min bebis         

Presentation


Hej! Kul att du hittat till min blogg. Jag heter Sofia och bor med min sambo och dotter i ett hus som vi köpt och håller på att renovera. Vi har byggt till en våning på huset så den här bloggen kommer handla mycket om detta men även om mitt liv som småbar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards