Alla inlägg under februari 2011

Av Sofia Gabrielsson - 25 februari 2011 17:48

Gud vad veckorna går fort nu.. hinner inte med. Magen växer som bara den, det känns nästan som den växt sen igår :) Hade myskväll med mansen igår då vi hyrde film och åt pizza. Lite roligt för när vi skulle börja se filmen så kunde man inte höra något tal men musik och annat hördes, och när jag snabbspolade kunde man höra.. iallafall fick jag för mig att det var fel på filmen så åkte tillbaks till videoaffären och sa som det var. Killen i kassan testade och han kunde höra så han frågade om jag hade flera högtalare och det har vi ju men jag kan inte så mycket om sånt. Han sa att det kunde vara nån inställning som var fel så jag beslutade mig för att testa inställningarna. Väl hemma igen så testade jag och skulle bara sätta örat till ena högtalaren och då vips kom det ljud! Det visade sig vara ett glapp i högtalaren... Jag som var helt säker på att det var filmen det var fel på :) Filmen var  bra, såg Eat pray love med julia roberts. Både jag och mamma har läst boken och ville se filmen därefter. Kan verkligen rekommenderas! Nu ska jag fira helg!

Presentation


Hej! Kul att du hittat till min blogg. Jag heter Sofia och bor med min sambo och dotter i ett hus som vi köpt och håller på att renovera. Vi har byggt till en våning på huset så den här bloggen kommer handla mycket om detta men även om mitt liv som småbar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards