Alla inlägg under april 2011

Av Sofia Gabrielsson - 16 april 2011 19:07

Nyss hemkommen från en skön strandpromenad! Helt underbart, men börjar dock känna av sammandragningar vid minsta ansträngning. Har även fått svullna händer och ben vilket är jobbigt. Gick in i v 36 idag så det är nedräkning nu.


Skjutsande sambon på fotbollsmiddag förut så jag har kvällen för mig själv. Ska nog göra lite smycken och sen blir det soffan och film. Men Winnerbäck i högtalarna kan det nog bli en mysig kväll. Nu ska jag äta lite kycklingsallad med bulgur som jag gjorde igår. Hej så länge!

Av Sofia Gabrielsson - 13 april 2011 19:35

Underbart, har precis varit ute på promenad nere vid stranden. Vindstilla och väldigt rogivande. Det var väldigt välbehövligt efter att bara ha suttit på jobbet hela dagen och känner att det börjar bli jobbigt nu. Men.. bara två veckor kvar att jobba snart och jag längtar såå.. Ska bli så mysigt att få träffa våran bebis   Nu  blir det lite jordgubbsfil och Sveriges Mästerkock på tv! Kram

Av Sofia Gabrielsson - 10 april 2011 08:40

Nu är bygget på gång på allvar. Jag kan se våran övervåning framför mig, på riktigt! Det kommer bli såå bra när det är klart. Min sambo är verkligen helt fantastisk som jobbar så intensivt på vårt hus <3 Jag går mest runt och servar med lunch och kaffe och är gravid. Det är oxå ganska härligt. Det är bara 6 veckor kvar nu tills vi får se vårt lilla underverk Nellie <3 Namnet valde vi så fort vi fick veta att det är en tjej. Det var bara så självklart för oss bägge.


Nu ska jag fixa iordning lite här hemma och sen handla lite. Trevlig söndag!    

Presentation


Hej! Kul att du hittat till min blogg. Jag heter Sofia och bor med min sambo och dotter i ett hus som vi köpt och håller på att renovera. Vi har byggt till en våning på huset så den här bloggen kommer handla mycket om detta men även om mitt liv som småbar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards