Direktlänk till inlägg 13 mars 2013

Snacka om väderomställning

Av Sofia Gabrielsson - 13 mars 2013 14:23

Hej på er!


När man trodde att våren var på väg så kom vintern tillbaks istället. Weird! Igår var det kallt men krispigt och friskt och jag, mamma och Nellie gick en lång runda nere vid ån. Hade man tur kunde man få lite värmande sol i ansiktet också. Så kom snön tillbaks och även fast jag tycker det är onödigt så är det ändå vackert med det vita som lyser upp. Efter dessa långa vintermånader mår vi bara bra av ljuset. Det blir nästan lite ljusterapi.


Så för att ta vara på snön har vi åkt pulka, Nellie och jag. Vi byggde även en snögubbe som nu pryder trädgården. Mysigt.

         


Nu ska jag plugga lite engelska, see you! I´ll be back soon.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Gabrielsson - 18 augusti 2013 10:13

God morgon eller god förmiddag... lite beroende på när man kom upp idag kanske. Här hemma är vi barnlediga från igår och en stund framåt. Denna våren har jag läst engelska och lärde känna några helt fantastiska tjejer. Vi håller kontakten och igår ha...

Av Sofia Gabrielsson - 7 juni 2013 13:36

God eftermiddag!   Vilket underbart väder vi har haft de senaste dagarna! Vilken tur alla studenter har haft med det fina vädret. Här hemma håller vi på att fixa till vårat uterum något. Inte så mycket men lite bara för att göra det lite mysigare...

Av Sofia Gabrielsson - 11 maj 2013 09:52

Jag har länge gått och tänkt på hur allt ska se ut här hemma. Det är så lätt att se det med bilder i huvudet men att gå från inspiration till färdigt projekt tar lite tid. Iallafall i mitt liv med en tvååring som vill ha uppmärksamhet nästan hela tid...

Av Sofia Gabrielsson - 29 april 2013 13:50

Go middag!   Idag har vi äntligen fått se bebisen i magen! Imorse var vi på ultraljud. Allt såg bra ut och bebisen mådde bra. Den hade nån sorts morgongymnastik därinne :) Känns skönt nu efteråt för lite nervös var jag allt.   Snart är vi inn...

Av Sofia Gabrielsson - 28 april 2013 19:05

Go kväll!   Hoppas ni har det bra. Här hemma springer tiden iväg känns det som. Har så mycket som ska göras och jag vet inte i vilken ände jag ska börja.... När det blir vår är det precis som om alla vaknar till liv. Man ser folk ute i trädgårdar...

Presentation


Hej! Kul att du hittat till min blogg. Jag heter Sofia och bor med min sambo och dotter i ett hus som vi köpt och håller på att renovera. Vi har byggt till en våning på huset så den här bloggen kommer handla mycket om detta men även om mitt liv som småbar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards